IZVJEŠĆE O TRANSPARENTNOSTI
(temeljem čl. 17a Zakona o reviziji)
1. Pravni ustroj i članska struktura
a) LIST d.o.o. je trgovačko društvo registrirano po propisima Republike Hrvatske.
Društvo je utemeljeno 24. rujna 1993. godine. Registrirane djelatnosti društva su:
(1) usluge revizije,
(2) usluge s područja financija i računovodstva,
(3) usluge financijskih analiza i kontrola,
(4) usluge poreznoga i ostaloga poslovnog savjetovanja,
(5) usluge procjenjivanja vrijednosti poduzeća, imovine i obveza,
(6) usluge sudskog vještačenja,
(7) usluge izrade i ekonomske ocjene investicijskih projekata.
b) Statističko razvrstanje djelatnosti: NKD 6920 Računovodstvene, knjigovodstvene
i revizijske djelatnosti; porezno savjetovanje.
c) OIB 01008232760.
d) Članska struktura društva:
Društvo ima 20.000 poslovnih udjela koje drže članovi društva:
(1) Josip Tomasović, ovlašteni revizor, 8.000
(2) Jurica Ivanišević, ovlašteni revizor, 7.000
(3) Ljiljana Bajurin, ovlašteni revizor, 5.000
2. Pripadnost mreži
LIST d.o.o. djeluje samostalno i ne pripada mreži.
3. Upravljačka struktura
Uprava društva sastoji se od tri člana:
- Josip Tomasović,
- Jurica Ivanišević i,
- Ljiljana Bajurin.
4. Sustav kontrole kvalitete
a) Revizorska tvrtka LIST predana je cilju kvalitete kao temeljnom obilježju svoga rada čime se omogućava ispunjavanje ciljeva tvrtke i ukupne društvene odgovornosti za djelatnosti koje obavljamo.
b) Kontrola kvalitete provodi se radi održavanja visokih standarda kvalitete revizije i ostalih angažmana tako da se osigura:
i. da tvrtka i njeno osoblje postupaju u skladu s profesionalnim standardima te zakonskim i regulatornim zahtjevima,
ii. da su izvješća koja izdaje tvrtka primjerena u datim okolnostima.
c) Kontrola kvalitete obuhvaća sljedeće dijelove sustava:
(1) odgovornost vodstva za kvalitetu unutar tvrtke
(2) relevantne etičke zahtjeve
(3) prihvaćanje klijenata i zadržavanje odnosa s klijentom
(4) ljudske resurse
(5) obavljanje angažmana
(6) monitoring
Ad1) Odgovornost vodstva za kvalitetu unutar tvrtke:
i. Uprava tvrtke zastupa stav da je kvaliteta najvažnija komponenta svakog angažmana.
ii. Uprava preuzima odgovornost za sustav kontrole kvalitete u cjelini i u njenim provedbenim dijelovima.
iii. Za provedbu kontrole kvalitete, uključujući formiranje procedura i njihovo praćenje, uprava će angažirati svoje najbolje osoblje.
Ad2) Relevantni etički zahtjevi. Temeljna načela profesionalne etike koju usvaja tvrtka i zaposleno osoblje tvrtke su:
i. poštenje
ii. objektivnost
iii. profesionalna kompetentnost i dužna pažnja
iv. povjerljivost
v. profesionalno ponašanje
Ad3) Prihvaćanje klijenata i zadržavanje odnosa s klijentom. U odlukama koje se odnose na prihvaćanje i zadržavanje klijenta politika tvrtke među ostalim je:
i. prihvaćat će se samo oni angažmani za koje se mogu planirati ljudski i vremenski resursi za profesionalno izvršenje angažmana, uključivo i razmatranje specifičnosti djelatnosti i veličine angažmana te iskustva raspoloživog osoblja,
ii. prihvaćat će se samo oni klijenti za koje nije osporena čestitost njihove uprave.
iii. prihvaćat će se samo oni angažmani u kojima nije dovedena u sumnju neovisnost tvrtke ili angažiranoga partnera, te u kojima neće biti očekivanoga pritiska klijenta na oblikovanje izvještaja.
Ad4) Ljudski resursi
i. Stalna briga tvrtke je osigurati dovoljno osoblja s kompetencijama, sposobnostima i privrženošću etičkim načelima, što omogućava obavljanje ugovorenih angažmana po najvećim profesionalnim standardima.
ii. Tvrtka će se brinuti da zaposleno osoblje profesionalno napreduje kroz obrazovanje, uvježbavanje i prenošenje iskustva.
iii. Kod sastavljanja timova za pojedini angažman posvetit će se pažnja tehničkom i specijalističkom znanju kao i profesionalnom iskustvu članova tima koji se uključuje u vezi sa specifičnostima dotičnog angažmana.
Ad5) Obavljanje angažmana. Kontrola kvalitete obavljanja angažmana provodi se kroz: konzultiranje, nadziranje i pregled kontrole kvalitete. Pregled kontrole kvalitete provodi se redovito za sljedeće tipove revizija:
i. revizije financijskih izvještaja kotirajućih društava (uključivo i povezana društva)
ii. revizije visokog rizika
iii. revizije s vanjskim rizicima
Pregled kontrole kvalitete provodi se po godišnjem planu. Pregled kontrole kvalitete za pojedini angažman na koncu rezultira:
i. popunjenom Check-listom te
ii. agregiranom ocjenom pregleda kontrole kvalitete koju na temelju činjenica iz pregleda formulira pregledavatelj.
U kontroli kvalitete izlistanih subjekata i zaključcima o provedenoj kontroli kvalitete temeljene na radnoj dokumentaciji i raspravi s angažiranim partnerom, pregledavatelj kontrole kvalitete izrazit će i sljedeće zaključke: (1) da li je postignuta neovisnost tvrtke u dotičnom angažmanu, (2) jesu li provedene odgovarajuće konzultacije sa zaključcima o različitim mišljenjima u složenim i sumnjivim pitanjima, (3) odražava li radna dokumentacija podloge za suštinu zaključaka predmetnog angažmana.
Pregled kvalitete s ocjenom pregleda treba biti dovršen prije izdavanja izvještaja o angažmanu. Izvještaj se ne može izdati ni datirati prije nego se postigne prihvatljiva razina kvalitete.
Uprava vjeruje da je kontrola kvalitete djelotvorna u ostvarivanju temeljnih ciljeva kvalitete revizijskih polova i izvršavanja svih prihvaćenih ugovora.
5. Provjera kvalitete rada (čl. 43. Zakona)
Tijekom 2012. godine proveden je izravni redovni nadzor Komore o provjeri kvalitete rada u društvu LIST d.o.o.
6. Društva od javnog interesa kod kojih su obavljene revizije
Tijekom 2014. godine obavili smo revizije kod sljedećih društava od javnog interesa:
a) Atlantska plovidba d.d. Dubrovnik
b) Chromos agro d.d. Zagreb
c) Tankerkomerc d.d. Zadar
7. Izjava o neovisnosti
Obavljen je pregled poštivanja zahtjeva neovisnosti te nisu utvrđeni propusti u pogledu neovisnosti.
8. Politika stalnog usavršavanja ovlaštenih revizora
Ovlašteni revizori zaposleni u društvu LIST d.o.o. imaju pravo i obvezu stalnog stručnog usavršavanja radi održavanja stručnosti i kompetencija za obavljanje usluga revizije. Usavršavanje se odnosi na:
a) stalno praćenje najširega kruga stručne literature,
b) redovito sudjelovanje na stručnim simpozijima i seminarima s tematikom koja je povezana s revizijom i revizijskim uslugama.
9. Financijske informacije o poslovanju
Ukupan prihod društva LIST d.o.o. za 2014. godinu iznosi 3,2 milijuna kuna, od čega prihod od usluga zakonom propisanih revizija godišnjih i konsolidiranih izvještaja iznosi 1,9 milijuna kuna, usluge revizije prema Zakonu o financijskom poslovanju i predstečajnih nagodbi 0,1 milijun kuna, te revizije prema Zakonu o trgovačkim društvima 0,2 milijuna kuna. Naknadno naplaćeni prihodi u 2014. godini iznose 1 milijun kuna.
10. Primanja ovlaštenih revizora
Primanja ovlaštenog revizora koji potpisuje revizorska izvješća o obavljenim revizijama društva od javnog interesa sastoje se od:
a) godišnje bruto plaće u svoti od 140 tisuća kuna,
b) sudjelovanja u dobiti društva, sukladno članskoj strukturi iz točke 1a ovoga izvješća.
Naša tvrtka i
naše osoblje
posvećeni su
temeljnim načelima
Kodeksa etike za
profesionalne
računovođe:
- integritet,
iskrenost i
poštenje
- objektivnost
- profesionalna
kompetentnost
i dužna pažnja
- stjecanje i
održavanje
znanja i vještina
- pažnja kojom
obavljamo
svoje poslove
- povjerljivost
- profesionalno
 ponašanje
LIST – tvrtka kojoj se vjeruje!